Filtrovanie

×

Zobraziť produkty

Regulácia konta

v obchode Ramiz

OBSAH







  • §1 Definície
  • §2
  • Kontaktovanie predávajúceho
  • §3
  • Technické požiadavky
  • §4
  • Účet
  • §5
  • Reklamácie
  • §6
  • Osobné údaje
  • §7
  • Zrieknutie sa zodpovednosti

§ 1 DEFINÍCIE

  1. S
  2. potrebiteľ - spotrebiteľ v zmysle Občianskeho zákonníka.
  3. Účet - bezplatná funkcia Obchodu (služba) upravená v týchto Obchodných podmienkach, vďaka ktorej si Kupujúci môže vytvoriť svoj individuálny účet v Obchode.
  4. Kupujúci - akýkoľvek subjekt nakupujúci v Obchode.
  5. Privilegovaný kupujúci -
  6. Spotrebiteľ alebo Privilegovaný podnikateľ.
  7. Privilegovaný podnikateľ - fyzická osoba, ktorá uzatvára s Predávajúcim zmluvu priamo súvisiacu s jeho podnikateľskou činnosťou, ktorá však nemá charakter živnosti. Obchodné
  8. podmienky - tieto Obchodné podmienky účtu.
  9. Obchod - internetový obchod Ramiz prevádzkovaný Predávajúcim na adrese ramiz.pl.
  10. Predávajúci - Ramiz spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa so sídlom na adrese ul. Ciepłownicza 54, 31-574 Krakov, zapísaná do Národného súdneho registra - Registra podnikateľov Okresným súdom pre Krakov Śródmieście v Krakove, 11. Obchodným oddelením Národného súdneho registra, pod číslom KRS: 0000701304, NIP: 6793158206, REGON: 368609776.

§ 2 KONTAKT S PREDÁVAJÚCIM

  1. P
  2. oštová adresa: Ciepłownicza 54, 31-574 Krakov
  3. E-mailová adresa:
  4. Telefón: 501 472 655

§ 3 TECHNICKÉ POŽIADAVKY

Pre správne fungovanie a nastavenie účtu je potrebné:

  1. a
  2. ktívny e-mailový účet;
  3. webový prehliadač, ktorý podporuje JavaScript a cookies.

§ 4 KONTO

  1. Zriadenie
  2. Konta je úplne dobrovoľné a závisí od vôle Kupujúceho.
  3. Konto poskytuje Kupujúcemu ďalšie možnosti, ako napríklad: prezeranie histórie objednávok, ktoré Kupujúci uskutočnil v Obchode, kontrola stavu objednávky alebo vlastná úprava údajov Kupujúceho
  4. . Na zriadenie
  5. Konta je potrebné vyplniť príslušný formulár v Obchode. V okamihu
  6. vytvorenia Účtu sa medzi Kupujúcim a Predávajúcim uzatvára zmluva o vedení Účtu na dobu neurčitú podľa zásad uvedených v Pravidlách a prevádzkových predpisoch
  7. . Kupujúci môže bez akýchkoľvek nákladov kedykoľvek odstúpiť od Účtu. Na odstúpenie od
  8. Účtu je potrebné zaslať Predávajúcemu odstúpenie na e-mailovú adresu:
  9. Odstúpenie bude mať za následok okamžité vymazanie Účtu a ukončenie zmluvy týkajúcej sa Účtu.

§ 5 SŤAŽNOSTI

  1. S
  2. ťažnosti týkajúce sa fungovania Účtu sa zasielajú na e-mailovú adresu
  3. . Predávajúci vybaví sťažnosť do 14 dní.
  4. M
  5. IMORIADNE ZÁLEŽITOSTI REKLAMÁCIE A REKLAMAČNÉHO KONANIA V
  6. prípade, že reklamačné konanie neprinesie výsledok, ktorý spotrebiteľ očakáva, môže spotrebiteľ využiť okrem iného:
    1. mediáciu vedenú príslušným krajským inšpektorátom obchodnej inšpekcie, na ktorý sa treba obrátiť so žiadosťou o mediáciu
    .
    1. Konanie je spravidla bezplatné. Zoznam inšpektorátov nájdete tu:
    2. h
    3. ttps://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    4. pomoc miestne príslušného stáleho zmierovacieho spotrebiteľského súdu pôsobiaceho pri krajinskom inšpektoráte obchodnej inšpekcie, ktorému treba podať žiadosť o posúdenie veci na zmierovacom súde.
    5. Konanie je spravidla bezplatné. Zoznam súdov je k dispozícii na adrese:
    6. h
    7. ttps://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    8. bezplatná pomoc obecného alebo okresného ombudsmana pre spotrebiteľov;
    9. online platforma ODR dostupná na adrese:
    10. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 6 OSOBNÉ ÚDAJE

  1. Správcom osobných údajov poskytnutých Kupujúcim pri používaní Účtu je Predávajúci.
  2. P
  3. odrobné informácie o spracúvaní osobných údajov Predávajúcim - vrátane ďalších účelov a dôvodov spracúvania údajov, ako aj príjemcov údajov, nájdete v Zásadách ochrany osobných údajov dostupných v Obchode - z dôvodu zásady transparentnosti, obsiahnutej vo všeobecnom nariadení Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) o ochrane osobných údajov - "RODO".
  4. Účelom spracúvania údajov Kupujúceho
  5. je vedenie Účtu.
  6. Z
  7. ákladom spracúvania osobných údajov je v tomto prípade zmluva o poskytnutí služby alebo úkony vykonané na žiadosť Kupujúceho smerujúce k uzavretiu takejto zmluvy (článok 6 ods. 1 písm. b) RODO), ako aj oprávnený záujem Predávajúceho spočívajúci v spracúvaní údajov na účely zistenia, prešetrenia alebo obhajoby prípadných nárokov (článok 6 ods. 1 písm. f) RODO).
  8. Poskytnutie údajov zo strany Kupujúceho
  9. je dobrovoľné, ale zároveň nevyhnutné na vedenie Účtu.

Neposkytnutie údajov znamená, že Predávajúci nebude môcť poskytnúť službu vedenia Účtu.

Údaje Kupujúceho sa budú spracúvať do doby, kým:
    1. Účet bude vymazaný Kupujúcim alebo Predávajúcim na žiadosť
    Kupujúceho
    1. zanikne možnosť uplatnenia nárokov Kupujúceho alebo Predávajúceho súvisiacich s Účtom;
    2. bude akceptovaná námietka
    3. Kupujúceho proti spracúvaniu jeho osobných údajov - v prípade, že základom spracúvania údajov bol oprávnený záujem
    Predávajúceho.

- podľa toho, čo je v danom prípade uplatniteľné a čo nastane najneskôr.

K
  1. upujúci má právo požadovať:
    1. prístup k svojim osobným údajom,
    2. opravu
    ,
    1. vymazanie
    ,
    1. obmedzenie
    spracúvania
    1. ,
    2. prenos údajov k inému prevádzkovateľovi a tiež právo:
    kedykoľvek
    1. namietať proti spracúvaniu údajov z dôvodov týkajúcich sa konkrétnej situácie Kupujúceho - proti spracúvaniu osobných údajov, ktoré sa ho týkajú,
    2. na základe čl.
    1. 6
    2. ods. 1 písm. f) RODO (t. j. na základe oprávnených záujmov, ktoré sleduje prevádzkovateľ).
    Za
  2. účelom uplatnenia svojich práv by mal Kupujúci kontaktovať Predávajúceho. V
  3. prípade, že sa Kupujúci domnieva, že jeho údaje sa spracúvajú nezákonne, môže podať sťažnosť predsedovi Úradu na ochranu osobných údajov.

§ 7 ODMIETNUTIE ZODPOVEDNOSTI

  1. P
  2. oskytovanie nezákonného obsahu zo strany Kupujúceho je zakázané.
  3. Zmluva o vedení Účtu sa uzatvára v poľskom jazyku. V
  4. prípade výskytu dôležitých dôvodov uvedených v § 4 má Predávajúci právo zmeniť Obchodné
  5. podmienky. Dôležité dôvody uvedené v
  6. § 3 s
  7. ú: .
  8. 3
  9. sú:
  10. potreba prispôsobenia Obchodu ustanoveniam právnych predpisov vzťahujúcich sa na činnosť Obchodu,
  11. zvýšenie bezpečnosti poskytovanej služby,
  12. zmena funkčnosti Účtu, ktorá
  13. si vyžaduje úpravu Pravidiel a Prevádzkového poriadku.
  14. O plánovanej zmene Pravidiel a Prevádzkového poriadku bude
  15. Kupujúci informovaný najmenej 7 dní pred nadobudnutím účinnosti zmeny prostredníctvom e-mailu zaslaného na adresu pridelenú k Účtu.
  16. V prípade, že Kupujúci s plánovanou zmenou nesúhlasí, mal by o tom informovať Predávajúceho zaslaním príslušnej správy na e-mailovú adresu Predávajúceho , čo bude mať za následok ukončenie zmluvy o vedení Účtu od okamihu nadobudnutia účinnosti plánovanej zmeny alebo skôr, ak Kupujúci podá takúto žiadosť. Ak
  17. Kupujúci do nadobudnutia účinnosti plánovanej zmeny nepodá námietku, predpokladá sa, že s ňou súhlasí, čo nepredstavuje prekážku pre ukončenie zmluvy v budúcnosti. V
  18. prípade prípadného sporu s Kupujúcim, ktorý nie je privilegovaným kupujúcim, je príslušným súdom súd príslušný podľa sídla Predávajúceho.

Ak chcete používať zoznamy želaní, vytvorte si bezplatné konto.

Prihlásiť sa