v obchode Ramiz
OBSAH
-
§1 Definície - §2
- Kontaktovanie predávajúceho
- §3
- Technické požiadavky
- §4
- Účet
- §5
- Reklamácie
- §6
- Osobné údaje
- §7
- Zrieknutie sa zodpovednosti
§ 1 DEFINÍCIE
- S
- potrebiteľ - spotrebiteľ v zmysle Občianskeho zákonníka.
- Účet - bezplatná funkcia Obchodu (služba) upravená v týchto Obchodných podmienkach, vďaka ktorej si Kupujúci môže vytvoriť svoj individuálny účet v Obchode.
- Kupujúci - akýkoľvek subjekt nakupujúci v Obchode.
- Privilegovaný kupujúci -
- Spotrebiteľ alebo Privilegovaný podnikateľ.
- Privilegovaný podnikateľ - fyzická osoba, ktorá uzatvára s Predávajúcim zmluvu priamo súvisiacu s jeho podnikateľskou činnosťou, ktorá však nemá charakter živnosti. Obchodné
- podmienky - tieto Obchodné podmienky účtu.
- Obchod - internetový obchod Ramiz prevádzkovaný Predávajúcim na adrese ramiz.pl.
- Predávajúci - Ramiz spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa so sídlom na adrese ul. Ciepłownicza 54, 31-574 Krakov, zapísaná do Národného súdneho registra - Registra podnikateľov Okresným súdom pre Krakov Śródmieście v Krakove, 11. Obchodným oddelením Národného súdneho registra, pod číslom KRS: 0000701304, NIP: 6793158206, REGON: 368609776.
§ 2 KONTAKT S PREDÁVAJÚCIM
- P
- oštová adresa: Ciepłownicza 54, 31-574 Krakov
- E-mailová adresa:
- Telefón: 501 472 655
§ 3 TECHNICKÉ POŽIADAVKY
Pre správne fungovanie a nastavenie účtu je potrebné:
- a
- ktívny e-mailový účet;
- webový prehliadač, ktorý podporuje JavaScript a cookies.
§ 4 KONTO
- Zriadenie
- Konta je úplne dobrovoľné a závisí od vôle Kupujúceho.
- Konto poskytuje Kupujúcemu ďalšie možnosti, ako napríklad: prezeranie histórie objednávok, ktoré Kupujúci uskutočnil v Obchode, kontrola stavu objednávky alebo vlastná úprava údajov Kupujúceho
- . Na zriadenie
- Konta je potrebné vyplniť príslušný formulár v Obchode. V okamihu
- vytvorenia Účtu sa medzi Kupujúcim a Predávajúcim uzatvára zmluva o vedení Účtu na dobu neurčitú podľa zásad uvedených v Pravidlách a prevádzkových predpisoch
- . Kupujúci môže bez akýchkoľvek nákladov kedykoľvek odstúpiť od Účtu. Na odstúpenie od
- Účtu je potrebné zaslať Predávajúcemu odstúpenie na e-mailovú adresu:
- Odstúpenie bude mať za následok okamžité vymazanie Účtu a ukončenie zmluvy týkajúcej sa Účtu.
§ 5 SŤAŽNOSTI
- S
- ťažnosti týkajúce sa fungovania Účtu sa zasielajú na e-mailovú adresu
- . Predávajúci vybaví sťažnosť do 14 dní.
- M
- IMORIADNE ZÁLEŽITOSTI REKLAMÁCIE A REKLAMAČNÉHO KONANIA V
- prípade, že reklamačné konanie neprinesie výsledok, ktorý spotrebiteľ očakáva, môže spotrebiteľ využiť okrem iného:
- mediáciu vedenú príslušným krajským inšpektorátom obchodnej inšpekcie, na ktorý sa treba obrátiť so žiadosťou o mediáciu
- Konanie je spravidla bezplatné. Zoznam inšpektorátov nájdete tu:
- h
- ttps://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
- pomoc miestne príslušného stáleho zmierovacieho spotrebiteľského súdu pôsobiaceho pri krajinskom inšpektoráte obchodnej inšpekcie, ktorému treba podať žiadosť o posúdenie veci na zmierovacom súde.
- Konanie je spravidla bezplatné. Zoznam súdov je k dispozícii na adrese:
- h
- ttps://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
- bezplatná pomoc obecného alebo okresného ombudsmana pre spotrebiteľov;
- online platforma ODR dostupná na adrese:
- https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
§ 6 OSOBNÉ ÚDAJE
- Správcom osobných údajov poskytnutých Kupujúcim pri používaní Účtu je Predávajúci.
- P
- odrobné informácie o spracúvaní osobných údajov Predávajúcim - vrátane ďalších účelov a dôvodov spracúvania údajov, ako aj príjemcov údajov, nájdete v Zásadách ochrany osobných údajov dostupných v Obchode - z dôvodu zásady transparentnosti, obsiahnutej vo všeobecnom nariadení Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) o ochrane osobných údajov - "RODO".
- Účelom spracúvania údajov Kupujúceho
- je vedenie Účtu.
- Z
- ákladom spracúvania osobných údajov je v tomto prípade zmluva o poskytnutí služby alebo úkony vykonané na žiadosť Kupujúceho smerujúce k uzavretiu takejto zmluvy (článok 6 ods. 1 písm. b) RODO), ako aj oprávnený záujem Predávajúceho spočívajúci v spracúvaní údajov na účely zistenia, prešetrenia alebo obhajoby prípadných nárokov (článok 6 ods. 1 písm. f) RODO).
- Poskytnutie údajov zo strany Kupujúceho
- je dobrovoľné, ale zároveň nevyhnutné na vedenie Účtu.
Neposkytnutie údajov znamená, že Predávajúci nebude môcť poskytnúť službu vedenia Účtu.
- Účet bude vymazaný Kupujúcim alebo Predávajúcim na žiadosť
- zanikne možnosť uplatnenia nárokov Kupujúceho alebo Predávajúceho súvisiacich s Účtom;
- bude akceptovaná námietka
- Kupujúceho proti spracúvaniu jeho osobných údajov - v prípade, že základom spracúvania údajov bol oprávnený záujem
- podľa toho, čo je v danom prípade uplatniteľné a čo nastane najneskôr.
- upujúci má právo požadovať:
- prístup k svojim osobným údajom,
- opravu
- vymazanie
- obmedzenie
- ,
- prenos údajov k inému prevádzkovateľovi a tiež právo:
- namietať proti spracúvaniu údajov z dôvodov týkajúcich sa konkrétnej situácie Kupujúceho - proti spracúvaniu osobných údajov, ktoré sa ho týkajú,
- na základe čl.
- 6
- ods. 1 písm. f) RODO (t. j. na základe oprávnených záujmov, ktoré sleduje prevádzkovateľ).
- účelom uplatnenia svojich práv by mal Kupujúci kontaktovať Predávajúceho. V
- prípade, že sa Kupujúci domnieva, že jeho údaje sa spracúvajú nezákonne, môže podať sťažnosť predsedovi Úradu na ochranu osobných údajov.
§ 7 ODMIETNUTIE ZODPOVEDNOSTI
- P
- oskytovanie nezákonného obsahu zo strany Kupujúceho je zakázané.
- Zmluva o vedení Účtu sa uzatvára v poľskom jazyku. V
- prípade výskytu dôležitých dôvodov uvedených v § 4 má Predávajúci právo zmeniť Obchodné
- podmienky. Dôležité dôvody uvedené v
- § 3 s
- ú: .
- 3
- sú:
- potreba prispôsobenia Obchodu ustanoveniam právnych predpisov vzťahujúcich sa na činnosť Obchodu,
- zvýšenie bezpečnosti poskytovanej služby,
- zmena funkčnosti Účtu, ktorá
- si vyžaduje úpravu Pravidiel a Prevádzkového poriadku.
- O plánovanej zmene Pravidiel a Prevádzkového poriadku bude
- Kupujúci informovaný najmenej 7 dní pred nadobudnutím účinnosti zmeny prostredníctvom e-mailu zaslaného na adresu pridelenú k Účtu.
- V prípade, že Kupujúci s plánovanou zmenou nesúhlasí, mal by o tom informovať Predávajúceho zaslaním príslušnej správy na e-mailovú adresu Predávajúceho , čo bude mať za následok ukončenie zmluvy o vedení Účtu od okamihu nadobudnutia účinnosti plánovanej zmeny alebo skôr, ak Kupujúci podá takúto žiadosť. Ak
- Kupujúci do nadobudnutia účinnosti plánovanej zmeny nepodá námietku, predpokladá sa, že s ňou súhlasí, čo nepredstavuje prekážku pre ukončenie zmluvy v budúcnosti. V
- prípade prípadného sporu s Kupujúcim, ktorý nie je privilegovaným kupujúcim, je príslušným súdom súd príslušný podľa sídla Predávajúceho.