Filtrovanie

×

Zobraziť produkty

Regulácia newslettera

Obchod Ramiz

OBSAH

  • 1
  • Definície
  • 2 Newsletter
  • 3 Sťažnosti
  • 4 Osobné údaje
  • 5 Záverečné ustanovenia

§ 1 DEFINÍCIE

  1. S
  2. potrebiteľ - spotrebiteľ v zmysle Občianskeho zákonníka.
  3. Newsletter - bezplatná elektronická služba, prostredníctvom ktorej môže Zákazník od Poskytovateľa služieb dostávať elektronickými prostriedkami vopred objednané správy týkajúce sa Obchodu, vrátane informácií o ponukách, akciách a novinkách v Obchode.
  4. P
  5. rivilegovaný podnikateľ- fyzická osoba, ktorá uzatvára s Poskytovateľom služby zmluvu priamo súvisiacu s jeho podnikateľskou činnosťou, ktorá však pre neho nemá profesionálny charakter.
  6. Obchod - internetový obchod Ramiz prevádzkovaný Poskytovateľom služby na www.ramiz.pl.
  7. Zákazník - akýkoľvek subjekt využívajúci službu Newsletter.
  8. Privilegovaný zákazník -
  9. spotrebiteľ alebo Privilegovaný podnikateľ.
  10. Poskytovateľ
  11. služby - Ramiz spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa so sídlom na adrese ul. Ciepłownicza 54, 31-574 Krakov, zapísaná do Národného súdneho registra - Registra podnikateľov Okresným súdom pre Krakov Śródmieście v Krakove, 11. obchodným oddelením Národného súdneho registra, pod číslom KRS: 0000701304, NIP: 6793158206, REGON: 368609776.

§ 2 NEWSLETTER

  1. Z
  2. ákazník môže dobrovoľne využívať službu Newsletter. Na
  3. využívanie služby Newsletter je potrebné mať zariadenie s internetovým prehliadačom v najnovšej verzii, podporujúce JavaScript a cookies, s prístupom na internet a aktívnym e-mailovým účtom. E-maily
  4. zasielané v rámci tejto služby budú zasielané na e-mailovú adresu, ktorú Zákazník uviedol pri prihlásení sa na službu Newsletter.
  5. Zákazník za účelom uzatvorenia zmluvy a prihlásenia sa na službu Newsletter najprv uvedie svoju e-mailovú adresu, na ktorú si želá dostávať správy zasielané v rámci služby Newsletter, na vyhradenom mieste v Obchode.
  6. P
  7. o prihlásení sa na odber Newslettera sa uzatvorí zmluva o poskytovaní služby a Poskytovateľ služby začne Zákazníkovi poskytovať službu - podľa bodu 5. Za
  8. účelom riadneho poskytovania služby Newsletter je Zákazník povinný uviesť svoju správnu e-mailovú adresu.
  9. Správy zasielané v rámci Newslettera musia obsahovať informáciu o možnosti odhlásenia sa z jeho odberu, ako aj odkaz na odhlásenie.
  10. Z
  11. ákazník sa môže kedykoľvek odhlásiť z odberu Newslettera bez udania dôvodu a bez vzniku akýchkoľvek nákladov, a to využitím možnosti uvedenej v bode 6 alebo zaslaním správy na e-mailovú adresu poskytovateľa služby :
  12. sklep@ramiz.pl. Použitie
  13. odkazu na odhlásenie z odberu Newslettera alebo zaslanie správy so žiadosťou o odhlásenie z odberu Newslettera zo strany
  14. zákazníka bude mať za následok okamžité ukončenie zmluvy o poskytovaní tejto služby.

§ 3 SŤAŽNOSTI

  1. Sťažnosti týkajúce sa Newslettera sa nahlasujú Poskytovateľovi služieb na e-mailovú adresu:
  2. Poskytovateľ služby odpovie na sťažnosť do 14 dní od jej
  3. prijatia
  4. .
  5. M
  6. IMORIADNE RIEŠENIE SŤAŽNOSTÍ A RIEŠENIE SŤAŽNOSTÍ V prípade, že
  7. reklamačné konanie neprinesie výsledok očakávaný Zákazníkom, ktorý je Spotrebiteľom, môže Spotrebiteľ okrem iného využiť:
    1. mediáciu vedenú príslušným krajským inšpektorátom obchodnej inšpekcie, ktorému je potrebné podať žiadosť o mediáciu
    .
    1. Konanie je spravidla bezplatné. Zoznam inšpektorátov nájdete tu:
    2. h
    3. ttps://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    4. pomoc miestne príslušného stáleho zmierovacieho spotrebiteľského súdu pôsobiaceho pri krajskom inšpektoráte obchodnej inšpekcie, ktorému je potrebné predložiť žiadosť o posúdenie veci na zmierovacom súde .
    5. Konanie je spravidla bezplatné. Zoznam súdov je k dispozícii na adrese:
    6. h
    7. ttps://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    8. bezplatná pomoc obecného alebo okresného ombudsmana pre spotrebiteľov;
    9. online platforma ODR dostupná na adrese :
    10. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 4 OSOBNÉ ÚDAJE

  1. Správcom osobných údajov poskytnutých Zákazníkom v súvislosti s odberom Newslettera je Poskytovateľ služby.
  2. P
  3. odrobné informácie o spracúvaní osobných údajov Poskytovateľom služieb - vrátane ďalších účelov a dôvodov spracúvania údajov, ako aj príjemcov údajov, nájdete v Zásadách ochrany osobných údajov dostupných v Obchode - z dôvodu zásady transparentnosti obsiahnutej vo všeobecnom nariadení Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) o ochrane údajov - "RODO".
  4. Účelom spracúvania údajov Zákazníka
  5. je zasielanie Newslettera.
  6. Z
  7. ákladom spracúvania osobných údajov je v tomto prípade zmluva o poskytovaní služieb alebo úkony vykonané na žiadosť Zákazníka smerujúce k uzavretiu takejto zmluvy (článok 6 ods. 1 písm. b) RODO), ako aj oprávnený záujem Poskytovateľa služieb spočívajúci v spracúvaní údajov na účely zistenia, prešetrenia alebo obhajoby prípadných nárokov (článok 6 ods. 1 písm. f) RODO).
  8. Poskytnutie údajov Zákazníkom
  9. je dobrovoľné, ale zároveň nevyhnutné na poskytovanie služby zasielania Newslettera.
  10. N
  11. eposkytnutie údajov znamená, že Poskytovateľ služieb nebude môcť túto službu poskytovať.
  12. Údaje
  13. Zákazníka sa budú spracúvať dovtedy, kým:
    1. Zákazník neodhlási odber Newslettera;
    2. nezanikne
    3. možnosť uplatnenia nárokov Zákazníka alebo Poskytovateľa služieb súvisiacich s Newsletterom;
    nebude
    1. akceptovaná námietka
    2. Zákazníka proti spracúvaniu jeho osobných údajov - v prípade, že základom spracúvania údajov bol oprávnený záujem Poskytovateľa služieb - podľa toho, čo je v danom prípade uplatniteľné a čo nastane najneskôr
    .
  14. Príjemca služby má právo požadovať:
    1. prístup k svojim osobným údajom,
    2. opravu
    ,
    1. vymazanie
    ,
    1. obmedzenie
    spracúvania
    1. ,
    2. prenos údajov inému prevádzkovateľovi a tiež právo:
    kedykoľvek
    1. namietať proti spracúvaniu údajov z dôvodov súvisiacich s konkrétnou situáciou Príjemcu služby - proti spracúvaniu osobných údajov, ktoré sa ho týkajú,
    2. na základe čl.
    1. 6
    2. ods. 1 písm. f) RODO (t. j. na základe oprávnených záujmov, ktoré sleduje prevádzkovateľ).
  15. S
  16. cieľom uplatniť svoje práva by sa mal Príjemca služby obrátiť na Poskytovateľa služby.
  17. Ak sa Príjemca služby domnieva, že jeho údaje sa spracúvajú nezákonne, môže podať sťažnosť predsedovi Úradu na ochranu osobných údajov.

§ 5 ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

  1. Poskytovateľ služieb si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto Pravidlá len zo závažných dôvodov.
  2. D
  3. ôležitým dôvodom sa rozumie potreba zmeny týchto Pravidiel z dôvodu modernizácie služby Newsletter alebo zmeny právnych predpisov, ktoré majú vplyv na poskytovanie služby Poskytovateľom služby.
  4. Informácia o plánovaných zmenách týchto Pravidiel bude zaslaná na e-mailovú adresu Zákazníka uvedenú pri prihlásení sa na odber Newslettera najneskôr 7 dní pred nadobudnutím účinnosti zmien
  5. .
  6. Ak Zákazník do nadobudnutia účinnosti plánovaných zmien nevznesie námietky, má sa za to, že s nimi súhlasí. Ak Zákazník plánované zmeny neakceptuje,
  7. mal by zaslať správu na e-mailovú adresu Poskytovateľa služieb :
  8. sklep@ramiz.pl,
  9. čo bude mať za následok ukončenie zmluvy o poskytovaní služieb po nadobudnutí účinnosti plánovaných zmien.
  10. Poskytovanie nezákonného obsahu
  11. zo strany Zákazníka je zakázané.
  12. Zmluva o poskytovaní služieb Newsletter sa uzatvára v poľskom jazyku. V prípade Zákazníka, ktorý
  13. nie je privilegovaným zákazníkom, je príslušným súdom súd podľa sídla Poskytovateľa služieb.

Ak chcete používať zoznamy želaní, vytvorte si bezplatné konto.

Prihlásiť sa