Obchod Ramiz
OBSAH
- 1
- Definície
- 2 Newsletter
- 3 Sťažnosti
- 4 Osobné údaje
- 5 Záverečné ustanovenia
§ 1 DEFINÍCIE
- S
- potrebiteľ - spotrebiteľ v zmysle Občianskeho zákonníka.
- Newsletter - bezplatná elektronická služba, prostredníctvom ktorej môže Zákazník od Poskytovateľa služieb dostávať elektronickými prostriedkami vopred objednané správy týkajúce sa Obchodu, vrátane informácií o ponukách, akciách a novinkách v Obchode.
- P
- rivilegovaný podnikateľ- fyzická osoba, ktorá uzatvára s Poskytovateľom služby zmluvu priamo súvisiacu s jeho podnikateľskou činnosťou, ktorá však pre neho nemá profesionálny charakter.
- Obchod - internetový obchod Ramiz prevádzkovaný Poskytovateľom služby na www.ramiz.pl.
- Zákazník - akýkoľvek subjekt využívajúci službu Newsletter.
- Privilegovaný zákazník -
- spotrebiteľ alebo Privilegovaný podnikateľ.
- Poskytovateľ
- služby - Ramiz spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa so sídlom na adrese ul. Ciepłownicza 54, 31-574 Krakov, zapísaná do Národného súdneho registra - Registra podnikateľov Okresným súdom pre Krakov Śródmieście v Krakove, 11. obchodným oddelením Národného súdneho registra, pod číslom KRS: 0000701304, NIP: 6793158206, REGON: 368609776.
§ 2 NEWSLETTER
- Z
- ákazník môže dobrovoľne využívať službu Newsletter. Na
- využívanie služby Newsletter je potrebné mať zariadenie s internetovým prehliadačom v najnovšej verzii, podporujúce JavaScript a cookies, s prístupom na internet a aktívnym e-mailovým účtom. E-maily
- zasielané v rámci tejto služby budú zasielané na e-mailovú adresu, ktorú Zákazník uviedol pri prihlásení sa na službu Newsletter.
- Zákazník za účelom uzatvorenia zmluvy a prihlásenia sa na službu Newsletter najprv uvedie svoju e-mailovú adresu, na ktorú si želá dostávať správy zasielané v rámci služby Newsletter, na vyhradenom mieste v Obchode.
- P
- o prihlásení sa na odber Newslettera sa uzatvorí zmluva o poskytovaní služby a Poskytovateľ služby začne Zákazníkovi poskytovať službu - podľa bodu 5. Za
- účelom riadneho poskytovania služby Newsletter je Zákazník povinný uviesť svoju správnu e-mailovú adresu.
- Správy zasielané v rámci Newslettera musia obsahovať informáciu o možnosti odhlásenia sa z jeho odberu, ako aj odkaz na odhlásenie.
- Z
- ákazník sa môže kedykoľvek odhlásiť z odberu Newslettera bez udania dôvodu a bez vzniku akýchkoľvek nákladov, a to využitím možnosti uvedenej v bode 6 alebo zaslaním správy na e-mailovú adresu poskytovateľa služby :
- sklep@ramiz.pl. Použitie
- odkazu na odhlásenie z odberu Newslettera alebo zaslanie správy so žiadosťou o odhlásenie z odberu Newslettera zo strany
- zákazníka bude mať za následok okamžité ukončenie zmluvy o poskytovaní tejto služby.
§ 3 SŤAŽNOSTI
- Sťažnosti týkajúce sa Newslettera sa nahlasujú Poskytovateľovi služieb na e-mailovú adresu:
- Poskytovateľ služby odpovie na sťažnosť do 14 dní od jej
- prijatia
- .
- M
- IMORIADNE RIEŠENIE SŤAŽNOSTÍ A RIEŠENIE SŤAŽNOSTÍ V prípade, že
- reklamačné konanie neprinesie výsledok očakávaný Zákazníkom, ktorý je Spotrebiteľom, môže Spotrebiteľ okrem iného využiť:
- mediáciu vedenú príslušným krajským inšpektorátom obchodnej inšpekcie, ktorému je potrebné podať žiadosť o mediáciu
- Konanie je spravidla bezplatné. Zoznam inšpektorátov nájdete tu:
- h
- ttps://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
- pomoc miestne príslušného stáleho zmierovacieho spotrebiteľského súdu pôsobiaceho pri krajskom inšpektoráte obchodnej inšpekcie, ktorému je potrebné predložiť žiadosť o posúdenie veci na zmierovacom súde .
- Konanie je spravidla bezplatné. Zoznam súdov je k dispozícii na adrese:
- h
- ttps://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
- bezplatná pomoc obecného alebo okresného ombudsmana pre spotrebiteľov;
- online platforma ODR dostupná na adrese :
- https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
§ 4 OSOBNÉ ÚDAJE
- Správcom osobných údajov poskytnutých Zákazníkom v súvislosti s odberom Newslettera je Poskytovateľ služby.
- P
- odrobné informácie o spracúvaní osobných údajov Poskytovateľom služieb - vrátane ďalších účelov a dôvodov spracúvania údajov, ako aj príjemcov údajov, nájdete v Zásadách ochrany osobných údajov dostupných v Obchode - z dôvodu zásady transparentnosti obsiahnutej vo všeobecnom nariadení Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) o ochrane údajov - "RODO".
- Účelom spracúvania údajov Zákazníka
- je zasielanie Newslettera.
- Z
- ákladom spracúvania osobných údajov je v tomto prípade zmluva o poskytovaní služieb alebo úkony vykonané na žiadosť Zákazníka smerujúce k uzavretiu takejto zmluvy (článok 6 ods. 1 písm. b) RODO), ako aj oprávnený záujem Poskytovateľa služieb spočívajúci v spracúvaní údajov na účely zistenia, prešetrenia alebo obhajoby prípadných nárokov (článok 6 ods. 1 písm. f) RODO).
- Poskytnutie údajov Zákazníkom
- je dobrovoľné, ale zároveň nevyhnutné na poskytovanie služby zasielania Newslettera.
- N
- eposkytnutie údajov znamená, že Poskytovateľ služieb nebude môcť túto službu poskytovať.
- Údaje
- Zákazníka sa budú spracúvať dovtedy, kým:
- Zákazník neodhlási odber Newslettera;
- nezanikne
- možnosť uplatnenia nárokov Zákazníka alebo Poskytovateľa služieb súvisiacich s Newsletterom;
- akceptovaná námietka
- Zákazníka proti spracúvaniu jeho osobných údajov - v prípade, že základom spracúvania údajov bol oprávnený záujem Poskytovateľa služieb - podľa toho, čo je v danom prípade uplatniteľné a čo nastane najneskôr
-
Príjemca služby má právo požadovať:
- prístup k svojim osobným údajom,
- opravu
- vymazanie
- obmedzenie
- ,
- prenos údajov inému prevádzkovateľovi a tiež právo:
- namietať proti spracúvaniu údajov z dôvodov súvisiacich s konkrétnou situáciou Príjemcu služby - proti spracúvaniu osobných údajov, ktoré sa ho týkajú,
- na základe čl.
- 6
- ods. 1 písm. f) RODO (t. j. na základe oprávnených záujmov, ktoré sleduje prevádzkovateľ).
- S
- cieľom uplatniť svoje práva by sa mal Príjemca služby obrátiť na Poskytovateľa služby.
- Ak sa Príjemca služby domnieva, že jeho údaje sa spracúvajú nezákonne, môže podať sťažnosť predsedovi Úradu na ochranu osobných údajov.
§ 5 ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
- Poskytovateľ služieb si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto Pravidlá len zo závažných dôvodov.
- D
- ôležitým dôvodom sa rozumie potreba zmeny týchto Pravidiel z dôvodu modernizácie služby Newsletter alebo zmeny právnych predpisov, ktoré majú vplyv na poskytovanie služby Poskytovateľom služby.
- Informácia o plánovaných zmenách týchto Pravidiel bude zaslaná na e-mailovú adresu Zákazníka uvedenú pri prihlásení sa na odber Newslettera najneskôr 7 dní pred nadobudnutím účinnosti zmien
- .
- Ak Zákazník do nadobudnutia účinnosti plánovaných zmien nevznesie námietky, má sa za to, že s nimi súhlasí. Ak Zákazník plánované zmeny neakceptuje,
- mal by zaslať správu na e-mailovú adresu Poskytovateľa služieb :
- sklep@ramiz.pl,
- čo bude mať za následok ukončenie zmluvy o poskytovaní služieb po nadobudnutí účinnosti plánovaných zmien.
- Poskytovanie nezákonného obsahu
- zo strany Zákazníka je zakázané.
- Zmluva o poskytovaní služieb Newsletter sa uzatvára v poľskom jazyku. V prípade Zákazníka, ktorý
- nie je privilegovaným zákazníkom, je príslušným súdom súd podľa sídla Poskytovateľa služieb.